• جدید
نیم تنه پد دار
  • نیم تنه پد دار
  • نیم تنه پد دار
  • نیم تنه پد دار
  • نیم تنه پد دار

نیم تنه زنانه پددار با پد متحرک

42٬000 ‎تومان
بدون مالیات

نیم تنه اسپرت - شیک با تنخوری زیبا

با پوشش کامل کل سینه ها، زیر سینه ها، زیر بغل و دور کمر

بدون کش یا غزن

نرم و راحت

جنس نخی و کشبافت 

ضد حساسیت

دارای دوختی یکسره بدون جای دوخت

زیر کاسه سوتین ها از پدهای اسفنجی متحرک استفاده شده که به دلخواه می توانید آن ها را به نیم تنه اضافه یا کم کنید.

دارای دو سایز M و G

که سایز M به سایزهای ۷۵ و ۷۰ توصیه می شود و سایز G به سایزهای ۸۵ و ۸۰ 

با قدرت کشسانی بسیار عالی

دارای تنوع رنگی

همین مدل اما بصورت نیم تنه با پارچه ی طرح دار هم موجود است که تا سایز ۹۰ را هم پوشش می دهد. با کلیک روی نوشته ی آبی رنگ می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.

اندازه
رنگ
تعداد
آخرین موجودی

نیم تنه چیست و مناسب چه کسانی است؟

نیم تنه زنانه یا سوتین هندی به سوتین هایی گفته می شود که نه دارای کش سرشانه هستند و نه هیچ غزنی در آنها بکار رفته است.

این نیم تنه های زنانه را غالبا به عنوان سوتین های راحتی یا به عنوان نیم تنه ورزشی استفاده می کنند.

نکات طلایی راجع به نیم تنه های زنانه

پوشش این مدل از نیم تنه های زنانه به اینصورت است که کل سینه ها، زیربغل و چربی های دور کمر را بصورت کامل می پوشانند.

فرم سینه ها بصورت طبیعی و گرد نشان داده می شود و هیچ فشاری به بدن وارد نمی کند.

گاهی پیش می آید که با پوشیدن سوتین ها در قسمت سرشانه ها یا دور کمر احساس ناراحتی بکنید مثل فرورفتگی و جا انداختن کش روی بدن که نیم تنه های زنانه طوری طراحی شده اند که بدون کش سرشانه یا دور کمر و حتی غزن باشند و مصرف کنندگان با پوشیدن نیم تنه های زنانه احساس بهتر و راحت تری داشته باشند.

اختصاصا این مدل دارای پدهای اسفنجی است که می توانید در صورتی که مایل به استفاده از آنها نیستید آنها را از درز کوچکی که کناره های کاسه نیم تنه قرار دارد خارج کنید.

به دلیل پهن بودن کش دور کمر بخصوص زیر کاسه سوتین ها، نیم تنه راحت تر روی بدن می نشیند و دیگر نگران جابجا شدن یا بالا پریدن نیم تنه نخواهید بود.

جنس کشی نیم تنه زنانه در سفت گرفتن سینه ها و چربی های دور کمر موثر است.

می توانید از این نیم تنه هم به عنوان یک سوتین و هم به عنوان یک نیم تنه ورزشی استفاده کنید.

روش شستشو و نگهداری از نیم تنه زنانه یا نیم تنه ورزشی

برای شستشو بایداز آب ولرم - ۴۰ْ درجه سلسیوس - استفاده کنید.

از اتو کشیدن نیم تنه خودداری کنید و اگر ناچار به استفاده از اتو شدید درجه حرارت نباید از ۱۲۰ْ درجه سلسیوس بالاتر برود.

حتما با دست بشویید و پدهای نیم تنه را هنگام شستشو جدا کنید.

در صورتی که ناچار به استفاده از ماشین لباس شویی بودید از کیف های شستشوی سوتین کمک بگیرید.

برای خشک کردن نیم تنه از آفتاب کمک بگیرد و هرگز از خشک کن ماشین لباس شویی استفاده نکنید.

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید